PDA

View Full Version : ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ!


PASPARTOU9
19-05-2011, 22:46
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ !ΜΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑ ΕΝΑ ΦΟΥΣΚΟΤΑΚΙ 3.2 ΓΑΣΤΡΑΤΟ ΜΕ 15 ΥΑΜΑΗΑ!ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑΚΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡΑΚΙ ΜΠΡΟΣΤΑ !ΜΑΣ ΒΓΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΤΟ ΛΑΔΙ!ΤΗΝ ΣΒΗΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΦΤΕΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΥΚΩΝΕΙ!ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ!:112::112:

hariska
19-05-2011, 23:24
Πως τη σβήνεις δηλαδή από την πεταλούδα;

bluedeep
19-05-2011, 23:41
Τσοκ λεγεται....

hariska
19-05-2011, 23:43
Τσοκ λεγεται....
ναι σωστά, το τσοκ ήθελα να πω.
πως σβήνει μία μηχανή απ΄το τσοκ;

NiVe
19-05-2011, 23:49
Τσοκ λεγεται....

xxaxaxaxaxaxaxaxaxa:142:

bluedeep
19-05-2011, 23:57
ναι σωστά, το τσοκ ήθελα να πω.
πως σβήνει μία μηχανή απ΄το τσοκ;
Τραβωντας το,μηπως;:138:

drosso
20-05-2011, 00:02
ναι σωστά, το τσοκ ήθελα να πω.
πως σβήνει μία μηχανή απ΄το τσοκ;
:142::142::142::142:

drosso
20-05-2011, 00:04
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ !ΜΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑ ΕΝΑ ΦΟΥΣΚΟΤΑΚΙ 3.2 ΓΑΣΤΡΑΤΟ ΜΕ 15 ΥΑΜΑΗΑ!ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑΚΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡΑΚΙ ΜΠΡΟΣΤΑ !ΜΑΣ ΒΓΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΤΟ ΛΑΔΙ!ΤΗΝ ΣΒΗΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΦΤΕΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΥΚΩΝΕΙ!ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ!:112::112:
κοιτα φιλε μου την αναφλεξη σου αν ειναι σωστη,βαλε κανα αλλο μπουζι,κανα καλωδιο,ε κανε κατι ρε παιδι,ψαξε ψαξε!!!

hariska
20-05-2011, 00:08
:142::142::142::142:
τι γελάς βρε δρόσε;
μπορείς να με πεις εσύ πως σβήνει η μηχανή απ΄το τσοκ?

makisrs
20-05-2011, 00:26
αν ειναι η τετραχρονη δεν εχει τσοκ
οποτε ευλογα ρωταει ο Χαρης πως την σβυνει απο εκει:111:

hariska
20-05-2011, 00:33
αν ειναι η τετραχρονη δεν εχει τσοκ
οποτε ευλογα ρωταει ο Χαρης πως την σβυνει απο εκει:111:
βρε και δίχρονη να 'ναι, πως σβήνει με το τσοκ;
το τραβάει και περιμένει να μπουκώσει για να σβήσει;
ε, είναι δυνατόν να παίρνει μετά εύκολα μπροστά;

bluehunter
20-05-2011, 00:40
Ναι όντως για να σβήνει απο το τσόκ σημαίνει οτι χωρίς το τσόκ δεν έχει στροφές;;;;άρα δεν είναι σωστά ρυθμισμένα το καρμπυρατέρ;;;;
Δεν εχω καταλάβει ούτε και εγώ :121:
:139:

lunaman
20-05-2011, 08:38
αλλαξε μπουζι παλικαρι μ

fadomas
20-05-2011, 15:24
Ναι όντως για να σβήνει απο το τσόκ σημαίνει οτι χωρίς το τσόκ δεν έχει στροφές;;;;άρα δεν είναι σωστά ρυθμισμένα το καρμπυρατέρ;;;;
Δεν εχω καταλάβει ούτε και εγώ :121:
:139:

Αστο εσυ καλυτερα.Μην λερωνεσε.

bluehunter
20-05-2011, 15:52
Αστο εσυ καλυτερα.Μην λερωνεσε.
Είσαι και Πάτερ αλλιώς θα τ άκουγες :116::116:

bnak
20-05-2011, 16:16
αν ειναι η τετραχρονη δεν εχει τσοκ
οποτε ευλογα ρωταει ο Χαρης πως την σβυνει απο εκει:111:

φιλε μου εχεις λαθος, εχουν τσοκ και τετραχρονες!

makisrs
20-05-2011, 16:48
η δικια μου δεν εχει

υ.γ.ενοειτε μηλαμε για την yamaha

kostas_sti
20-05-2011, 18:31
ΡΕ ΛΕΒΕΝΤΙΑ.ΚΑΝΕ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑ ΕΝΑ SERVICE,(ΛΑΔΙΑ ΜΠΟΥΖΙ ΦΙΛΤΡΟ )
ΚΑΙ ΑΑΝ ΠΑΛΙ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,ΤΟΤΕ ΕΛΕΓΧΕΙΣ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΚΑΙ ΚΥΚΛΩΜΑ ΥΨΗΛΗΣ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΗ,ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ:614:

Pablo
20-05-2011, 19:40
Αν δεν πέρνει έυκολα μπρος βάρα καμιά σφαλιάρα στο καπάκι ίσως πάρει...
Αν δεν πάρει πάλι, πάρε μια άλλη.

hariska
20-05-2011, 19:41
Αν δεν πέρνει έυκολα μπρος βάρα καμιά σφαλιάρα στο καπάκι ίσως πάρει...
Αν δεν πάρει πάλι, πάρε μια άλλη.
Σα να διαβάζω τις αντικειμενικές απόψεις του Κόλκα... :142:

Pablo
20-05-2011, 19:44
αι σιχτιρ

:143::143::142::135:

PASPARTOU9
20-05-2011, 22:08
παιδες ειναι διχρονη 15 YAMAHA ΕΧΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΠΟΥΖΙ. ΝΑΙ ΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΟ ΤΣΟΚ ΤΟΥ ΑΕΡΑ Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΑΕΡΑ ΟΠΩΣ ΠΡΩΤΗΜΑΤΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΣΒΗΝΕΙ ΑΥΤΟ ΥΣΧΙΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΠΙ!ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΖΑΤΗ ΣΗΝΕΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ! ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ Η ΡΕΛΑΝΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΚ !ΠΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΣΒΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΥΙΚ ΣΤΟΠ Η ΑΠΟ ΤΟ ΤΣΟΚ ΤΟΥ ΑΕΡΑ? ΕΣΕΙΣ ΠΩΣ ΤΗΝ ΣΒΗΝΕΤΕ? ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΨΙΑΖΩΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΕΡΝΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟΥ!ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ!

hariska
20-05-2011, 22:25
παιδες ειναι διχρονη 15 YAMAHA ΕΧΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΠΟΥΖΙ. ΝΑΙ ΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΟ ΤΣΟΚ ΤΟΥ ΑΕΡΑ Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΑΕΡΑ ΟΠΩΣ ΠΡΩΤΗΜΑΤΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΣΒΗΝΕΙ ΑΥΤΟ ΥΣΧΙΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΠΙ!ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΖΑΤΗ ΣΗΝΕΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ! ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ Η ΡΕΛΑΝΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΚ !ΠΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΣΒΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΥΙΚ ΣΤΟΠ Η ΑΠΟ ΤΟ ΤΣΟΚ ΤΟΥ ΑΕΡΑ? ΕΣΕΙΣ ΠΩΣ ΤΗΝ ΣΒΗΝΕΤΕ? ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΨΙΑΖΩΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΕΡΝΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟΥ!ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ!
Απ΄το quick stop.
Βγάζεις το μαύρο το μαραφέτι και πατάς το κόκκινο κουμπί και τσουπ!

Ανοίγοντας τον αέρα του τσοκ, παρέχεις πλούσιο μίγμα στον κύλινδρο, με συνέπεια την κατανάλωση βενζίνης - που είναι το λιγοτερο - την αρρυθμία, την κακή καύση και τελικώς το σβήσιμο του κινητήρα. Φυσικά ρυπαίνεις και την ατμόσφαιρα με την παραγωγή μεγάλης ποσότητας άκαυστων υδρογονανθράκων και κατά το σβήσιμο και κατά την εκκίνηση του κινητήρα την επόμενη φορά που θα προσπαθήσεις να τον εκκινήσεις.

:117:

drosso
20-05-2011, 23:19
τι γελάς βρε δρόσε;
μπορείς να με πεις εσύ πως σβήνει η μηχανή απ΄το τσοκ?
3 πραγματακια χρειαζεται για να δουλεψει ενα μοτορι,Ρευμα,βενζινη και αερα,ολα αυτα πρεπει να δουλευουν αρμονικα μεταξυ τους,οταν για παραδιγμα τραβας το τσοκ περνει περισσοτερο αερα απ οτι βενζινη και φυσικα αφου ο αερας δεν ειναι εμφλεκτος τοτε τι θα κανει το μοτερακι μας;η θα κανει τα δικα του η θα ΣΒΗΣΕΙ!!!
για περισσοτερα πανε στον μαστορα της γειτονιας σου!!:614:

PASPARTOU9
20-05-2011, 23:27
Απ΄το quick stop.
Βγάζεις το μαύρο το μαραφέτι και πατάς το κόκκινο κουμπί και τσουπ!

Ανοίγοντας τον αέρα του τσοκ, παρέχεις πλούσιο μίγμα στον κύλινδρο, με συνέπεια την κατανάλωση βενζίνης - που είναι το λιγοτερο - την αρρυθμία, την κακή καύση και τελικώς το σβήσιμο του κινητήρα. Φυσικά ρυπαίνεις και την ατμόσφαιρα με την παραγωγή μεγάλης ποσότητας άκαυστων υδρογονανθράκων και κατά το σβήσιμο και κατά την εκκίνηση του κινητήρα την επόμενη φορά που θα προσπαθήσεις να τον εκκινήσεις.

:117:

THANKS ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΠΙΣΤΕΥΩ !ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΓΙΝΕΤΕ ΠΟΙΟ ΦΤΩΧΟ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΕΡΝΕΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ!!!ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ 2 ΠΛΕΥΣΗ(ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ) ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ !!(ΑΜΑΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ) ΑΑΑΑΑΑΑΙΙΙΝΤΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΚΑΙ Ο ΜΑΙΟΣ!!!!

hariska
20-05-2011, 23:44
3 πραγματακια χρειαζεται για να δουλεψει ενα μοτορι,Ρευμα,βενζινη και αερα,ολα αυτα πρεπει να δουλευουν αρμονικα μεταξυ τους,οταν για παραδιγμα τραβας το τσοκ περνει περισσοτερο αερα απ οτι βενζινη και φυσικα αφου ο αερας δεν ειναι εμφλεκτος τοτε τι θα κανει το μοτερακι μας;η θα κανει τα δικα του η θα ΣΒΗΣΕΙ!!!
για περισσοτερα πανε στον μαστορα της γειτονιας σου!!:614:
όταν τραβάμε το τσοκ, μπαίνει περισσότερη βενζίνη μέσα στον κύλινδρο και το μίγμα γίνεται πλούσιο έτσι ώστε να πάρει πιο εύκολα μπροστά ο κινητήρας (τα παλιά αυτοκίνητα χωρίς τσοκ, δεν παίρναν μπρος το πρωί).

Φίλε πασπαρτού, το ανάποδο από αυτό που λες συμβαίνει, αλλά όπως και να ΄χει, πιστεύω ότι φταίει το γεγονός ότι το σβήνεις απ΄το τσοκ.

PASPARTOU9
21-05-2011, 12:06
όταν τραβάμε το τσοκ, μπαίνει περισσότερη βενζίνη μέσα στον κύλινδρο και το μίγμα γίνεται πλούσιο έτσι ώστε να πάρει πιο εύκολα μπροστά ο κινητήρας (τα παλιά αυτοκίνητα χωρίς τσοκ, δεν παίρναν μπρος το πρωί).

Φίλε πασπαρτού, το ανάποδο από αυτό που λες συμβαίνει, αλλά όπως και να ΄χει, πιστεύω ότι φταίει το γεγονός ότι το σβήνεις απ΄το τσοκ.

ΦΙΛΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ!ΑΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΤΡΑΒΑΜΕ ΤΟ ΤΣΟΚ ΑΝ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΗΚΙΑ Σ ΑΝΟΙΓΕΙ Η 1Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΤΟΥ ΚΑΡΜΠΗΡΑΤΕΡ ΑΡΑ ΜΠΕΝΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΑΕΡΑ.ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ. ΤΟ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ!!!ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ!!!ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΠΛΕΥΣΗ!!!!
:138:

patrinos
21-05-2011, 14:29
ΦΙΛΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ!ΑΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΤΡΑΒΑΜΕ ΤΟ ΤΣΟΚ ΑΝ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΗΚΙΑ Σ ΑΝΟΙΓΕΙ Η 1Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΤΟΥ ΚΑΡΜΠΗΡΑΤΕΡ ΑΡΑ ΜΠΕΝΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΑΕΡΑ.ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ. ΤΟ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ!!!ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ!!!ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΠΛΕΥΣΗ!!!!
:138:

ωπα.

οταν τραβας το τσοκ, ΚΛΕΙΝΕΙ η "πεταλουδα" εξ ου και choke, πνιξιμο, του κοβεις τον αερα. πεταλουδα βενζινης, δεν υπαρχει, η βενζινη ρυθμιζεται απο βελονα.


...και δεν υπαρχει κινητηρας 2τ η 4τ με καρμπ, χωρις τσοκ, απλα μπορει να ειναι αυτοματο..

hariska
21-05-2011, 14:52
ωπα.

οταν τραβας το τσοκ, ΚΛΕΙΝΕΙ η "πεταλουδα" εξ ου και choke, πνιξιμο, του κοβεις τον αερα. πεταλουδα βενζινης, δεν υπαρχει, η βενζινη ρυθμιζεται απο βελονα.


...και δεν υπαρχει κινητηρας 2τ η 4τ με καρμπ, χωρις τσοκ, απλα μπορει να ειναι αυτοματο..
Έτσι, κλείνει η πεταλούδα του αέρα και άρα το μίγμα που φτάνει τελικά στον κύλινδρο περιέχει μεγαλύτερο ποσοστό βενζίνης (πλούσιο μίγμα).

Εντάξει, μπορεί να θεωρηθεί η δεύτερη πεταλούδα, σαν πεταλούδα βενζίνης (πεταλούδα γκαζιού λέγεται κανονικά), καθώς από δαύτην περνάει πλέον μίγμα αέρα-βενζίνης για να μπει στον κύλινδρο.

Η πάνω πεταλούδα είναι του αέρα (τσοκ) και η κάτω του γκαζιού.

Και έτσι που τα λες είναι. Όποιος κινητήρας έχει καρμπυρατέρ, έχει και τσοκ. Στα injection δεν υπάρχει τσοκ. Εκεί ο εγκέφαλος υπολογίζει το χρόνο ψεκασμού της βενζίνης, ανάλογα με το σήμα που δέχεται από τον αισθητήρα ψυκτικού υγρού (αισθητήρα θερμοκρασίας κινητήρα), όταν ο κινητήρας είναι κρύος.

fireman
21-05-2011, 15:25
Όταν τραβάμε το τσοκ κόβουμε τον αέρα για να γίνει το μίγμα ποιο πλούσιο σε βενζίνη. Αυτό το κάνουμε όταν ο κινητήρας είναι κρύος. Όταν ο κινητήρας είναι ζεστός και τραβήξουμε το τσοκ, κάνουμε το μίγμα ποιο πλούσιο, ο κινητήρας μπουκώνει και σβήνει. Επειδή όμως μιλάμε για δίχρονο κινητήρα ,που σημαίνει ότι το μίγμα έχει λάδι, αυτό το μπούκωμα λαδώνει το μπουζί και κάνει την επανεκκίνηση πολύ δύσκολη. Το ίδιο πράγμα θα συμβεί αν το πρωί που πας να βάλεις τον κινητήρα μπροστα και έχεις τραβήξει το τσοκ, μετά το πρώτο σκάσιμο δεν το ανοίξεις πάλι. Έτσι λοιπόν, δεν παίρνει μπροστα και θέλει πολλές μανιβελιές γιατί το μπουζί προσπαθεί να κάψει το λάδι που έχει κάτσει πάνω του. Επειδή το πρωί σίγουρα τραβάς το τσοκ κάνεις ακόμα ποιο δύσκολη την κατάσταση με το λάδι:126:

makisrs
21-05-2011, 15:35
σωστος αυτοματο τσοκ εχει και εμενα δεν το διευκρινησα:126:

PASPARTOU9
21-05-2011, 17:13
Όταν τραβάμε το τσοκ κόβουμε τον αέρα για να γίνει το μίγμα ποιο πλούσιο σε βενζίνη. Αυτό το κάνουμε όταν ο κινητήρας είναι κρύος. Όταν ο κινητήρας είναι ζεστός και τραβήξουμε το τσοκ, κάνουμε το μίγμα ποιο πλούσιο, ο κινητήρας μπουκώνει και σβήνει. Επειδή όμως μιλάμε για δίχρονο κινητήρα ,που σημαίνει ότι το μίγμα έχει λάδι, αυτό το μπούκωμα λαδώνει το μπουζί και κάνει την επανεκκίνηση πολύ δύσκολη. Το ίδιο πράγμα θα συμβεί αν το πρωί που πας να βάλεις τον κινητήρα μπροστα και έχεις τραβήξει το τσοκ, μετά το πρώτο σκάσιμο δεν το ανοίξεις πάλι. Έτσι λοιπόν, δεν παίρνει μπροστα και θέλει πολλές μανιβελιές γιατί το μπουζί προσπαθεί να κάψει το λάδι που έχει κάτσει πάνω του. Επειδή το πρωί σίγουρα τραβάς το τσοκ κάνεις ακόμα ποιο δύσκολη την κατάσταση με το λάδι:126:

ΣΩΣΤΟΣ ΦΙΛΕ Μ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΔΕΝ ΕΙΞΕΡΑ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΚΑΣΙΜΟ ΚΛΕΙΝΕΙΣ ΤΟ ΤΣΟΚ!!!ΕΓΩ ΤΟ ΑΦΕΙΝΑ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΑΝΟΙΧΤΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ !!!ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ!!

fireman
21-05-2011, 17:25
Και να το σβήνεις από το κόκκινο κουμπάκι, μην ξεχνάς

PASPARTOU9
25-05-2011, 14:47
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ!ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΟ ΣΚΑΦΑΚΙ ΕΒΓΑΛΑ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΨΕΞΑΣΑ ΚΑΙ ΜΕ POWER TUNE ΤΟΝ ΚΗΛΙΝΔΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΠΕΙΡΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ ΑΦΗΣΑ ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΕ ΤΟ ΕΚΛΕΙΣΑ ΑΠΟ ΤΟ QUIK STOP!ΤΟ ΚΟΤΣΑΡΑ ΣΤΗΝ VIVI ΚΑΙ ΠΗΓΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΛΗΤΟ ΓΙΑ ΒΟΥΤΟ ΣΤΟΝ ΟΡΜΟ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΟΥΛΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΦΘΑΛΜΙΚΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΩΡΑΙΑ ΠΙΠΙΝΙΑ ΠΟΥ ΛΙΑΖΩΝΤΑΝ!!ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΤΟ ΜΟΤΕΡΑΚΙ ΑΜΕΣΩΣ ΠΕΙΡΕ ΜΠΡΟΣΤΑ !!ΚΑΙ ΒΟΥΡ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΣΑΚΙΑ!ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΟ 1 ΒΟΤΗΞΑΜΕ ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΟ 2 ΒΟΥΤΗΞΑΜΕ ΕΙΧΑΜΕ ΔΛΔ ΑΡΚΕΤΑ ΑΝΟΙΞΕ ΚΛΕΙΣΕ!ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΟΡΕΣ ΕΠΕΡΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ!ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟΝ QUIK STOP!!!!!ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ INFO!!!